Walkure Romanze Time Off in Helen's Hill
S1, E6: Takahiro runs into Lisa by chance one day, and then learns from Reina, the student council vice president, about Lisa's past. He is then asked by her to become Lisa's begleiter. Takahiro does not know what to do, as he is also being asked by Celia and Noel. Takahiro wanders around town on their day off, only to run into the girls who are also spending their day off in different ways. Takahiro talks a little bit about the arena in which all knights wish to find themselves someday...