Pretty Little Liars Who's in the Box?
S4, E14: Armed with the knowledge that Alison is alive, Aria, Emily, Hanna and Spencer now have more questions than ever before. Trying to put the pieces together, Hanna comes up with the idea that if they find out who is really buried in Ali's grave it may lead to much-needed answers. But as the girls search, Emily has trouble dealing with how she feels about Alison being alive. Meanwhile, Caleb returns to Rosewood, and Ezra has clandestine meetings with Mona and Aria.