Yoga bunny
S1, E6: Gilbert needs some time out from Sadie’s magic practice and goes home to his hat for some peace and relaxation. He starts to practice his yoga mantras and poses, but all his attempts end with him tangled in knots and toppling over. Sadie has decided to play some magical pranks on Gilbert to mess with his zen activities. No peace for this bunny!