Ae Fond Kiss ...
Casim is a second generation Pakistani from Glasgow. Working as a DJ in Glasgow's coolest venues, Casim dreams of buying his own club. A teacher at his sister Tahara's school, Roisin is different from any girl he's ever met. She's gorgeous, intelligent and definitely possesses a mind of her own. She and Casim soon fall deeply in love. But sparks fly as cultures clash and personalities collide.