An Unforgettable Year: Winter
Mabel wants to spend the last moments before graduation with her childhood friends, but winter arrives early to disrupt her plans and she's forced to travel to a ski resort in Chile with her parents. In the monochrome landscape, Mabel faces her deepest feelings, finds new love and discovers her true identity.