Balls of Fury
Down-and-out former professional Ping-Pong phenomenon Randy Daytona (2005 Tony Award winner for Best Featured Actor, Dan Fogler) is sucked into a maelstrom when FBI Agent Rodriguez (George Lopez) recruits him for a secret mission. Randy is determined to bounce back and recapture his former glory, and to smoke out his father's (Robert Patrick) killer - one of the FBI’s Most Wanted, arch-fiend Feng (Academy Award winner Christopher Walken). But, after two decades out of the game, Randy can't turn his life around and avenge his father's murder without a team of his own. He calls upon the spiritual guidance of blind Ping-Pong master and restaurateur Wong (James Hong), and the training expertise of Master Wong's wildly sexy niece Maggie (Maggie Q). All roads lead to Feng's mysterious jungle compound and the most unique Ping-Pong tournaments ever staged. Can Randy keep his eye on the balls?