Battle of the Year
Dante Graham (Laz Alonso) is a hip-hop mogul, but he was a breaker; now he wants nothing more than to see an American team win the Battle of the Year, an international b-boy tournament. Dante picks former dancer Jason Blake (Josh Holloway), a boozy, widowed basketball coach, to select, then train a worthy team. With just three months to whip a crew of 13 headstrong guys into a cohesive unit, Blake, his assistant (Josh Peck) and a choreographer (Caity Lotz) have a daunting job ahead of them.