Beautiful Creatures
After being abused by her boyfriend, Tony (Iain Glen), Dorothy (Susan Lynch) leaves him. At a bus station, she sees Petula (Rachel Weisz) being attacked by her boyfriend, Brian (Tom Mannion), and knocks him out. The girls drag him to Petula's apartment, where he dies. Panicked, the pair fakes a kidnapping to get a ransom from Brian's psychotic brother, Ronnie (Maurice Roëves). When corrupt Inspector Hepburn (Alex Norton) is sent to investigate, he forces the women to cut him in on their scheme.