Being There - Field Productions
Field Productions is proud to present their eighth ski movie installment: Being There. With some of the best skiers within all aspects of modern freeskiing, and a passionate film crew equipped with the best of HD cameras, this movie will both thrill and amaze you. Along side amazing action shots and mind blowing scenery, this movie will give you a behind the scenes look at the production itself. You should have been there when wonder kid Jesper Tjäder shocked the whole film crew with his urban skiing or when Tom Wallisch was head of production at Strandafjellet. You should have been there when Aleksander Aurdal proved how much of a man he is or when Aksel Lund Svindal had unforgettable days in Lofoten. Missed it? Well, don´t worry. This movie will take you there.