Eddie Izzard: Stripped tout en francais
The British stand-up king Eddie Izzard has come to conquer France with his show STRIPPED which he performs entirely in French. Influenced by the absurd humour of MONTY PYTHON, he was publicly acknowledged by them when they dubbed him "The Lost Python". Eddie Izzard is a master of switching between subjects with the most unexpected transitions and an unbridled energy. In his elegant and absurd universe he tells us his version of the history of humanity: from the Stone Age to the modern-day man, from the origins of language to Wikipedia, from banjos to helicopters, or even from the creation of the world to... bananas.