Hannah Montana: The Movie
Like many teenagers, Miley Stewart (Miley Cyrus) juggles family, friends and school, but unlike her peers, she has a secret pop-star persona called Hannah Montana. When Hannah's soaring popularity threatens to take over Miley's life, her dad (Billy Ray Cyrus) steps in to give the teen a reality check. Back home in the Tennessee town of Crowley Corners, Miley embarks on an exciting adventure even Hannah Montana could not imagine.