Helene Fischer: Helene Fischer - Das Konzert aus dem Kesselhaus
She is undoubtedly an absolute showbiz phenomenon. Whether as a singer, presenter or entertainer, Helene Fischer is unbelievably successful, and knows how to continually enchant her audience and fans. She impressively demonstrated this with the release of her number 1 album "Helene Fischer" in May 2017. Shortly after the release of the album, Helene Fischer delighted a small audience at the Munich Kesselhaus by performing all 24 songs of her new album for the very first time. This includes the hits "Herzbeben", "Nur mit dir" and "Achterbahn", as well as "Phänomen" and "Atemlos durch die Nacht" during the encore. Concert-goers experienced a very special, exclusive evening. The unique atmosphere, relaxed mood and almost magical moments experienced by Helene Fischer and her audience are sure to be among the highlights of the year, and can now be relived in their entirety.