Hounds of War
In the high-stakes world of covert operations, Ryder and his elite mercenary team represent the pinnacle of skill and ruthlessness. Deemed too dangerous to be left unchecked, the team becomes the target of a chilling presidential decree: The Hounds must be eradicated.