Justice League: Crisis on Infinite Earths Part One
Death is coming. Worse than death, oblivion. Not just for our Earth, but for everyone, everywhere in every universe! Against this ultimate destruction, the mysterious Monitor has gathered the greatest team of heroes ever assembled. But what can even the combined might of Superman, Wonder Woman, Batman, the Flash, Green Lantern and hundreds of heroes from multiple Earths do to save all reality from an unstoppable antimatter Armageddon?!