Legion of Super-Heroes
Welcome to the 31st century and the Legion Academy, where a new generation hones their powers with hopes of joining the Legion of Super-Heroes. Devastated by tragedy, Supergirl struggles to adjust to her new life on Earth. Taking her cousin Superman’s advice, Supergirl leaves their space-time to attend the academy. There, she quickly makes new friends, as well as a new enemy with old ties: Brainiac 5. But a nefarious plot lurks in the shadows – the mysterious group known as the Dark Circle seeks a powerful weapon held in the academy’s vault. Find out if the budding heroes can rise to the challenge in this all-new DC Universe Movie!