Percy Jackson: Sea of Monsters
The magical, mythical adventures of teenager Percy Jackson — the half-human son of Poseidon — continue in this heroic, action-packed thrill ride! Out to prove he’s not just a “one-quest wonder,” Percy and his demigod friends embark on an epic journey to the treacherous Sea of Monsters in order to find the fabled Golden Fleece, which has the power to save their world...and save us all!