Perspective - Red Bull Media House
Meshing Hollywood quality cinematography with the highest caliber skaters, Ryan Sheckler (San Clemente), Torey Pudwill (Simi Valley), Ryan Decenzo (Vancouver) and Zered Bassett (New York) journey from their hometowns to a common ground, in Phoenix, Arizona, to learn how where they have come from colors their approach to new terrain.