Rick + Morty in the Eternal Nightmare Machine
Rick and Morty in the Eternal Nightmare Machine takes the titular duo on a video game adventure where a corrupt simulation results in a remix of some familiar characters, places, and moments from the first four seasons of Rick and Morty.