Sea Lions of the Galapagos
In the heart of the Pacific Ocean lies a magical cluster of islands, home to a unique collection of castaways found nowhere else on earth. Narrated by Brendan Fraser, Disneynature’s “Sea Lions of the Galapagos” dives underwater with Leo, a handsome sea lion pup who’s learning how to navigate life alongside his mother, Luna. Leo must leave his mother’s colony to find his own home—male sea lions must fight to earn the best spots, and only the strongest will become beachmasters. Leo’s monumental quest is fraught with challenges and filled with new encounters with an array of creatures, from marine iguanas and racer snakes to yellow fin tuna and giant Galapagos sharks. Directed by Hugh Wilson, co-directed by Keith Scholey, and produced by Scholey, Wilson and Roy Conli.