King's Raid: Successors of the Will
The Demons that Lurk in the Moonlight
Kasel, an apprentice knight, spends his days being trained by his best friend, Clause; one day, Demon sightings are reported near the town, and Clause is sent to investigate.
Dominix explains to Kasel and Frey what really happened 100 years ago, when King Kyle fought and seemingly defeated the Dark Lord Angmund; with Demonic activity on the rise, Dominix believes it is time for Kasel to go on a journey of his own.
Kasel and his companions reach the Forest of Elidora and are greeted by an elf named Selene; while she agrees to lead them to their destination, she nor the rest of the forest hide their resentment towards humans.
With the Demon threat vanquished, Kasel meets Lorraine, the Great Sage of the Forest of Elidora, and asks her to unseal the Holy Sword for him.
The party arrives at a new town and decide to spend the night; there, they meet Madam Volf, an old restaurant owner with a past.