Miss Kobayashi's Dragon Maid
Miss Kobayashi lives a perfectly normal life until she befriends a dragon named Tohru, who takes on the human form of a cute girl and becomes her live-in maid! As a maid dragon, she can cook and clean, but human life can still be challenging for a dragon!
Second Dragon, Kanna!
Miss Kobayashi and Tohru go shopping together. Miss Kobayashi is surprised to see how friendly Tohru is with the people of the shopping district. However, Tohru makes the dark claim that she's only pretending, and still doesn't understand human emotions.
Kanna watched the elementary schoolers going to school with jealousy, so Miss Kobayashi decides to let Kanna attend elementary school. Miss Kobayashi, Tohru, and Kanna all set out to the shopping district in order to buy Kanna's school supplies.
Kanna is invited to Saikawa's home. Since Saikawa's family has a maid too, they invite Miss Kobayashi and Tohru to join her. When a genuine maid, Josie, greets them, Miss Kobayashi gets excited.