My Wife is the Student Council President
The ero-comedy by Yumi Nakata, My Wife is the Student Council President, known in Japan as Okusama ga Seitokaicho! High school freshman Hayato Izumi's hopes of becoming class president are dashed after losing to Ui Wakana, a beautiful girl who promises to lift all restrictions on campus romance. After the student council meeting, Ui arrives at Hayato's home and announces that she will become his wife due to an agreement that their parents made during their childhood.