People Magazine Investigates: Crimes of Fashion
People Magazine Investigates: Crimes of Fashion explores high-profile and unique stories, where glitz and glam meet the darkest of human impulses. Each story traces their ride to the top, as well as the series of events that lead to the final tragedy.
Assassination of Maurizio Gucci
Maurizio Gucci, the former head of the iconic Gucci fashion house, sells his shares in the company and divorces his wife; with a new girlfriend and new business ventures, Gucci's assassination is less a case of who wanted him dead, but who didn't.
Killing of Linda Sobek
Twenty-seven-year-old model Linda Sobek has an audition for a TV series, but she never returns from a photo shoot in the Angeles National Forest; troubling clues point to a suspect and an industry with a dark history.
On July 15, 1997, two shots end the life of fashion designer Gianni Versace, sending authorities on a global manhunt for a deranged serial killer who has just killed his fourth victim.