Secrets Of The Space Shuttle
From the Space Shuttle’s groundbreaking maiden space flight at the start 80’s through the heart-break of the Challenger and Columbia disasters to its final touchdown 30 years later, this two-part documentary tells the inside story of NASA’s iconic spaceships. Featuring rare archive film and told by the men and women who designed, built and flew them, this series recounts in dramatic detail the Shuttle missions that changed the world.