Snel met Miljuschka Christmas
In 'Snel met Miljuschka - Christmas', Miljuschka helps you create the most delicious dishes in a short amount of time, especially for the holidays. After all, it’s exactly the time of year that you want to put something special on the table, but not spend the whole evening in the kitchen. That is why Miljuschka gives you inspiration and tips for the most beautiful and delicious, but secretly very easy, dishes. So that even during the holidays, you will have enough time to enjoy your meals with family and friends.
Today, Miljuschka shows what she's got with a Christmas trifle made with mulled wine, pears, and an orange blossom custard. She also makes a vegetarian main dish called Hasselback Celeriac, with paprika butter and parmesan.
Today, Miljuschka makes two easy dishes, but a little different than usual. As a starter, she makes a prawn cocktail on toast, and as a main course, a porchetta with pistachio and fennel seeds.
Miljuschka puts a delicious wreath salad on the table today, made within 15 minutes. She also makes a crown of lamb with boulangère potatoes as the main course.
Today, Miljuschka makes an upside-down nut roast with caramelised butternut squash, a tart containing all kinds of delicious vegetables that you can confidently put on the table like a real star. And for dessert, Miljuschka makes cardamom cream caramel pots.
Miljuschka makes a delicious, Christmassy pasta with lemon and caramelised Brussels sprouts, and for dessert, she makes a Chai-spiced crêpe cake.