Featuring wacky clips from the series.
Banana Joe
When Principal Brown sets Darwin the task of making the school yearbook, Darwin starts by asking class clown Banana Joe for a simple selfie to put on the cover.
Darwin makes the mistake of seeking help from Tobias, who has his eye on the school yearbook cover spot.
Darwin sets out to find a photo of Carrie for the cover of the school yearbook, but they end up reminiscing about all their past spooky shenanigans.
Darwin wants to put Alan on the cover of the school yearbook, but Alan's apparent modesty gets in the way.
Darwin asks Sarah for a photo to put on the cover of the school yearbook; when Sarah tries to help things get a little sticky.
When Darwin asks his friends which teacher deserves to be on the yearbook cover, they struggle to find a single worthy candidate.