The Kacey Musgraves Christmas Show
This holiday season, join Kacey Musgraves for THE KACEY MUSGRAVES CHRISTMAS SHOW, a holiday variety show featuring new songs and time-honored classics. Special guests include Camila Cabello, Kendall Jenner, James Corden, Lana Del Rey, the Radio City Rockettes, and many more. Kacey is sure to bring holiday cheer with this modern update on the classic holiday variety special.