The Kingdoms of Ruin
Witches were once respected for the wisdom and magic they gifted to humans, until the rise of science. Now they’re seen as enemies and a brutal witch hunt begins. Adonis was an apprentice to a witch who fell victim. After her death, he vows to avenge her.