The Superfantastic Story of Balão
In the 1980s, the music and TV shows were colorful and playful, but behind Balão Mágico, not everything was so bright; forty years after their heyday, former members Simony, Tob, Mike and Jairzinho reunite to share memories.
Tape 2: Give Me Some Money, Mom
As their music soars in the charts, the members of Balão make their way to television; with their intense schedule and non-stop commitments, nobody noticed the ticking time bomb that was about to explode: the arrival of puberty.