The Villains of Valley View
Finding Another Dimension
As our villain family learns how to blend into their new town, things get complicated with their neighbor, Hartley, when Amy & Jake get their hands on their dad's evil invention.
Trust No One
Fearing Hartley will reveal their true identity, the villainous family decides to blackmail her to keep their secret safe.
Feeling bad that Colby has never had a chance to be a villain like they did, Amy and Jake set out to create a “villain” experience for him.
When Eva turns Mother’s Day into a gift-giving challenge with consequences, Amy tries to score her the best gift ever but is forced to resort to more villainous tactics to win.
When Amy finds out that her biggest nemesis, superhero Starling, is making an appearance at the upcoming superhero convention, she sets out to get revenge.
Jake and Hartley head off to confront Starling before she can rally the other superheroes to strike – all while keeping Amy and the rest of the villain family in the dark.