Vampirina Ghoul Girls Rock!
Inspired by their favorite band, The Scream Girls, Vee, Poppy and Bridget decide to form their own rock band, The Ghoul Girls. Join Demi, Gregoria and Chef Remy as they gather around the TV to watch the band let their inner ghouls rock out!
Living the Scream
To celebrate their success and the fun they're having, The Ghoul Girls and the Scream Girls play their rock song "Living the Scream" together!
The Mummy Rap
Vee, Poppy and Bridget join in a fun and friendly wRAP with a hip-hop Mummy at school!
Vee, Poppy and Bridget invite different ghouls, ghosts and monsters into the streets of Transylvania to have a dance party!
The Ghoul Girls and the Scream Girls help a shy Mummy come out of her shell and play their rock song "Inner Ghoul."
Vee, Poppy and Bridget invite different ghouls, ghosts and monsters throughout Transylvania to come to a party and embrace their inner spook together!