Arctic Friends: Shorts Collection 12
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 12 includes 4 amazing episodes: Bon Ton, The bad Paparazzi, No harm no foul, Slow down. Bon ton: Jade asks Gateau Goat to teach Swifty and PB some good manners, but every attempt seems to be a failure. The bad paparazzi: Swifty and PB run into Otto and the Puffins, who are holding a ceremony. Amused, the two friends start taking pictures of them, but they get caught and make the walrus angry. No harm, no foul: Swifty and PB quarrel over a ring found in the middle of the street. Anuk gets involved in their fight and switches their bodies to teach them a lesson! Slow down: Otto and the Puffins steal Anuk's magic wand. Armed with the powerful object, the walrus plans on stealing the ABDS packages.