Fanboys
A group of Star Wars fans travel to Skywalker Ranch to steal a copy of "The Phantom Menace," so that their terminally ill friend can see it before its release in theaters several months down the line. The journey takes them across the country, where they encounter a series of fan-related mishaps wherever they go.