The Bare-Footed Kid
Aaron Kwok is an innocent country bumpkin in the Ching Dynasty who proves more than equal to the city slickers whose path he crosses. Ably assisted by Johnnie To and Liu Chia-liang, Aaron proves that he’s equally graceful at kung-fu.