Unfaithful
Described by director Adrian Lyne ("Fatal Attraction") as "an erotic thriller about the body language of guilt." When Edward innocently learns that his wife Connie has lied to him about an affair, suspicion propels him to uncover the devastating details of her infidelity. Tormented by the knowledge, he confronts her lover, only to discover a level of rage within himself that he could never have imagined.