S2, E2: Wind down with Mia, Max, and their family as they embark on cozy bedtime adventures. From taking the Sleepy Bus home and helping a muddy bus get clean to counting potatoes and making shadow puppets, every evening is filled with fun and learning. With a little help from Twinkle's magic and Daddy's soothing music box, Mia and Max find the perfect way to end their day.