S2, E3: Join Mia, Max, and their friends as they explore a world of playful learning. From washing hands with Mummy to celebrating Timberly's birthday picnic, each episode is packed with imagination and joy. Whether it's Halloween fun, peaceful bedtime routines, or creative playtime in the park, Mia and Max turn every moment into a delightful adventure!