Apex: The Secret Race Across America
A fast-paced ride through the illegal, underground world of U.S. transcontinental racing. The true story of what happened after the Cannonball Run ended in 1979, the rise of the U.S. Express, and the seemingly unbreakable NY to LA 32 hour record set in 1983, when law enforcement scrutiny forced an end to the secretive races. Or did it? Decades later, two men get in a car and attempt to break the unbreakable record.