El Musical de Elmo
Sea Captain the Musical
In this segment, Elmo imagines himself as a captain, and chickens are his crew. Elmo and his crew try to find the elusive whale, Moby Pink.
Elmo dreams that he is a space pizza delivery monster. Due to different situations, he loses slices along the way and when he reaches Mars, there is no more pizza. Although he apologizes, the Martians don't care!
Elmo imagines himself as a prince. Prince Elmo and his mouse assistants travel to conquer the Earth. There is a dragon with stinky breath on the planet that people are afraid of.
In this episode, Elmo dreams of being a detective. He has a great dream world, and we see him in various characters. Detective Elmo searches for a cube that causes people to sneeze.