Morphle Classics
Morphle's Heroic Adventures
Join Morphle as he takes on heroic challenges, from rescuing a lost award to saving the day as Superhero Mayor! Whether underwater or in the jungle, Morphle always steps up to protect his friends and city.
Morphle's Enchanted Expeditions
Embark on magical adventures with Morphle, exploring time travel, cloud monsters, and pirate battles. Every episode is filled with wonder and surprises as Morphle helps his friends and protects the world.
Celebrate holidays with Morphle as he transforms into festive heroes! From Easter to Halloween, join Morphle in exciting adventures like rescuing the Easter Bunny or becoming a spooky ghost.
Get into the holiday spirit with Morphle as he helps Santa, befriends bandits, and explores magical Christmas adventures. Plus, enjoy exciting non-holiday escapades like a trip to the Dinosaur Park!
Double the Morphle, double the fun! Watch as Morphle and Orphle navigate mischief and challenges, from playing soccer at the zoo to wild antics with double versions of Daddy and Orphle.
Dive into thrilling and magical adventures with Morphle, from time-traveling escapades to ice cream races. Even Earthshark has a big surprise in store as Morphle explores a world of endless possibilities.