The House Spirit Tatami-chan
Cute but rude! Tatami-chan is a crazy-cute heroine taking on the ghosts, spirits, and even humans residing in the Tokyo metropolitan area in the new Reiwa era! Oshikiri's unique style is on full display in this thrilling horror-gag comedy, coming soon!