Finding Gastón
There are many great chefs around the world. Only one is considered to be a National hero. Meet chef Gastón Acurio and follow him in a journey to find out the stories, the inspirations and the dreams behind the man that has taken his cuisine outside the kitchen in a mission to change his country with food. Let this journey take you into the world of peruvian cuisine to discover the power of food in Peru. Because the people that are passionate enough to believe they can make a difference, are actually the ones who do.