Spy Kids 2: The Island of Lost Dreams
In the sequel, the OSS now has a full child-spy section and our hero siblings Carmen and Juni Cortez have become agents. This time, they're on a mission to recover a dangerous device that threatens the entire world. Enlisting the skills of Mom and Dad (Carla Gugino and Antonio Banderas) and their grandparents (Holland Taylor and Ricardo Montalban) the adventure is on to stop a mad scientist (Steve Buscemi) on a secluded island with mutant creatures.