RM 7.90/month for the first 3 months, then RM 29.90/month
A small town is forever changed when a mysterious machine appears, promising to reveal everyone’s true potential. Soon residents start changing jobs, rethinking relationships, and questioning long-held beliefs—all in pursuit of a better future.