Birdmen: The Original Dream of Human Flight
Staring down a sheer precipice into a deep abyss with your head spinning, every fibre in your body tries to resist the edge. Meet the mad men and women who don't. Overcoming their fears, they step off into thin air and fly like birds, hurtling at impossible speeds and gliding low across beautiful, rolling landscapes. A startling, adrenaline-filled insight into the revolutionary new sport that brings the dream of human flight alive.