In Dreams
After clairvoyant Claire Cooper (Annette Bening) has a disturbing dream about the murder of a young girl, her daughter, Rebecca (Katie Sagona), is found dead in a lake. When the police dismiss Cooper's offers to help their investigation, she seeks treatment with therapist Silverman (Stephen Rea), who diagnoses her as emotionally disturbed. As Cooper's dreams become increasingly vivid, she grows concerned that she has developed a psychic link to serial killer Vivian Thompson (Robert Downey Jr.).