Puffins: Shorts Collection 14
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 14 includes 4 amazing episodes:Wargame,Fit or Fat, Infinite meditation, A true package bomb. Wargame: Otto wants to go for a swim, so before leaving he sets up a security system. The panel is found by Tic, who wreaks havoc in the lair and activates the cannons. Fit or fat: Tac and Otto challenge each other to a sudoku match. The Puffins keeps winning, making Otto angry. The walrus cooks up a terrible new challenge, using a gigantic sudoku. Infinite meditation: The Puffins are meditating with Johnny Puff. Sitting right next to him there’s a yummy tropical cocktail. Otto sends his minions on a mission to steal the drink. A true package bomb: Didi finds a mysterious package which lets out a sound every time it is touched or moved. The package is controlled by Otto, who wants to help one of his Puffins to win Didi’s heart.