Arctic Friends: Shorts Collection 29
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 29 includes 4 amazing episodes: What a fright, PB!, The glasses of wonders, The monster, Throwing rocks WHAT A FRIGHT, PB!: Swifty risks getting hurt while snowboarding and from that moment on PB becomes a bit too overprotective of him. The glasses of wonders: Jade invents a pair of glasses that show the thing most desired by the one you look at, but both she and Swifty want to know each other’s secret! The monster: While looking at some photos taken together, PB, Swifty and Jade notice a menacing and creepy figure. Where is the monster hiding? Throwing rocks: While his friends relax, Swifty is extremely bored, so he tries to draw their attention and challenges PB in a pebble throwing competition. Who will win?