Die Hard: With a Vengeance
Detective John McClane (Bruce Willis) is now divorced, alcoholic and jobless after getting fired for his reckless behavior and bad attitude. He is called back into action, however, when a cryptic terrorist (Jeremy Irons) takes New York City hostage in a lethal game of "Simon Says" and refuses to speak with anyone but McClane. Teaming up with a street-savvy electrician named Zeus Carver (Samuel L. Jackson), McClane dashes through the city, trying to stay one step ahead of a murderous plot.