Puffins: Shorts Collection 6
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 6 includes 4 amazing episodes: Sleepwalking Puffin. Sea Cleaning, Detective Didi, The Vintage Sled. Sleepwalking puffin: The four Puffins find strange objects in the Clubhouse when they wake up. Where they come from? Who brought them? All the clues seem to point to Tic... Sea cleaning: Otto's Puffins enjoy a day at the beach and throw their garbage into the water, regardless of the environment. Until the victim becomes Otto himself ... and the Puffins must learn their lesson! Detective Didi: Didi and Tic are getting ready for a delicious snack time, but all of a sudden the food disappears... Who's the culprit? The vintage sled: After finding a sled buried under the snow, the Puffins start fighting with each other. Unfortunately, they don't know that they are not the only ones who want to play with it...